معرفی استارتاپ؛ شبکه پرداخت پی PAY.IR


این روزهای گسترش کسب و کارهای اینترنتی و گرایش عموم مردم به تامین نیازهای خود از اینترنت، موجب راه اندازی و توسعه فروشگاه های اینترنتی زیادی شده است. از آنجایی که وجود درگاه پرداخت برای این کسب و کارها مهم و حیاتی است و به دلیل مشکلاتی که گرفتن یک درگاه پرداخت مستقیم دارد، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی ترجیح می دهند از درگاه های واسط پرداخت استفاده کنند. از بین این شرکت های واسط شبکه پرداخت پی یکی از بهترین و منعطف ترین آن هاست.

درگاه پرداخت و کیف پول الکترونیک Pay.ir به شما اجازه می دهد وب سایت خود را به درگاه پرداخت شاپرکی وصل نمایید و در کمتر از یک روز صفحه پرداختی با نام و لوگوی خود داشته باشید. برای اولین بار می توانید بر روی صفحه پرداخت شاپرکی خود دو روش پرداخت با کارت شتابی و پرداخت با کیف پول Pay را تجربه کنید.

پی با ارائه درگاه پرداخت اختصاصی از شرکت پرداخت الکترونیک سامان به فروشگاه شما، اطمینان پرداخت از روشی امن را به مشتریان شما ارائه می دهد.

 

شبکه پرداخت پِی

شبکه پرداخت پی در سال ۱۳۹۰ با برند پی‌لاین Payline.ir و با هدف ایجاد بستری ساده برای ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی به کسب‌وکارهای خرد، کار خود را شروع کرد و بعد از ۴ سال فعالیت در روزهای پایانی سال ۹۴ همراه با فیلترینگ‌های گسترده فین‌تک‌های مالی با برند جدید Pay.ir و با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش کار خود را ادامه و گسترش داد.

در حال حاضر عمده فعالیت این استارت‌آپ متمرکز بر ارائه راهکارهای جدید در حوزه پرداخت الکترونیک و پرداخت اینترنتی است.

سجاد چاری پور

تحصیلات: کارشناسی ارشد نرم‌افزار

متولد: ۱۳۶۵

سوابق کاری:

  • موسس و مدیر پی لاین (خدمات پرداخت اینترنتی)
  • شبکه پرداخت پِی (خدمات پرداخت اینترنتی)
  • فلای نت (اولین شبکه پرداخت موبایلی)
  • تاینی استت (مشابه Google Analytics)
شبکه پرداخت پی

رقبا:

خدمات:

خدمات پرداخت اینترنتی و کیف پول

ارزش‌افزوده:

تسهیل دریافت وجوه حاصل از فروش کالا یا خدمات ارائه درگاه پرداخت با نام، آدرس و لوگوی پذیرنده

مشتریان:

وب‌مسترها و کاربران عادی اینترنت

B2B

B2C

افتخارات:

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.pay.ir

تلفن: ۸۴۰۸۰-۰۲۱

دورنگار:

پست الکترونیک: info@pay.ir

کد پستی: ۱۹۹۴۸۱۶۳۴۱

نشانی: تهران، ونک، انتهای خیابان خدامی، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش

در شبکه‌های اجتماعی:

2 دیدگاه

  • من اصلا تجربه خوبی از همکاری باهاشون ندارم. درگاه شما رو اگه یه مدت فعال نباشه حدودا دو ماه می بنده بدون اینکه بتون اطلاع بدن. خوب معلومه وقتی شما شروع به کار میکنی تراکنش نداری و تازه داری تبلیغات می کنی. پشتیبانی افتضاح هست یه سوال ساده رو باید صبح تا شب حتی چند روز منتظر بمونی تا شاید جواب بدند. می تونید تو خود سایت شون نگاه کنید اصلا شماره تماس برای پشتیبانی ندارند. یعنی مشکل داشتید عملا کسی نیست که جلش کنه. لطفا تو انتخاب دقت کنید و در موردشون تو اینترنت سرچ کنید تا متوجه بشید چقدر آدم باشون مشکل داشته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *