معرفی انواع مختلف عسل و فواید آن


بازار در حال حاضر با طیف گسترده ای از عسل غرق شده است ، هر کدام طعم ، طعم و رنگ مشخصه خود را دارند. به طور دقیق ، بیش از 300 نوع عسل وجود دارد که امروزه وجود دارد و با داشتن هر یک از مجموعه های خاص فواید سلامتی و تغذیه ای ، دوستداران عسل برای اوقات شیرینی به سر می برند.

انواع مختلف عسل توسط منبع گل دسته بندی می شود اما آیا می دانید حتی اگر از همان گل در همان محل استخراج شود ، باز هم طعم آن می تواند با اختلاف زیادی متفاوت باشد؟ این به دلیل تفاوت دما یا سطح بارندگی است. همچنین ، عسل با رنگ روشن تر ، در مقایسه با عطرهای تیره ، ملایم تر است.

به طور کلی ، عسل را می توان به عنوان خام یا فرآوری شده دسته بندی کرد. عسل خام یک نوع طبیعی تر از عسل است و خالص تر از نوع فرآوری شده آن است که در یک کارخانه گرم و بطری می شود و در نتیجه ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی ضروری از بین می رود.

گرچه فرار از وسوسه خرید بطری عسل کارخانه ای و بسته بندی زیبایی کار سختی است ، اما اگر سلامتی ، خلوص و کیفیت چیزی است که شما می خواهید. عسل را برای هر یک از انواع زیر انتخاب کنید. با انجام این کار بهترین طعم ، عطر و طعم و سلامتی شما را مانند هیچ کس دیگر تضمین می کند! بیشتربخوانید.

عسل اقاقیا

اقاقیا یکی از محبوب ترین انواع عسل است. این عسل به عنوان عسل سبک و شفاف شناخته می شود و از شهد شکوفه های اقاقیا، که به آن ملخ سیاه در آمریکای شمالی و اروپا نیز گفته می شود ، طعم لطیف گل را می گیرد. غلظت بالای فروکتوز به عسل اقاقیا کمک می کند تا برای مدت طولانی حالت مایع خود را حفظ کند. محتوای کم آن در ساکارز باعث محبوبیت گسترده آن در بین بیماران دیابتی شده و به عنوان منبع غنی از خواص ضد التهابی ، برای درمان اختلالات تنفسی مناسب است.

 

عسل یونجه

عسل یونجه عمده در کانادا و ایالات متحده تولید می شود. از شکوفه های بنفش یا آبی ساخته شده ، رنگ آن کمرنگ و دارای عطر و طعم گلی ملایم است.

از عسل یونجه به دلیل طعم شیرین و در عین حال ملایم ، غالباً برای پخت استفاده می شود. اگرچه علاقه مندان به عسل ترجیح می دهند آن را مستقیماً خارج از شیشه بخورند ، اما در صورت ترکیب با سایر مواد مانند چای ، لیموناد و میلک شیک در میان سایر ترکیبات ، نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

عسل استر

این عسل رنگ روشن به طور عمده از منطقه جنوب میانه ایالات متحده استخراج می شود. Aster Honey دارای قوام ضخیم و نرم همراه با بوی مشخص شیرینی است. تمایل به تبلور سریعتر از سایر انواع عسل موجود و بهترین طعم را دارد وقتی که به عنوان شیرین کننده طبیعی در انواع نوشیدنی های شیرین و دسرها استفاده شود.

 

عسل آووکادو

عسل آووکادو طعم چیزی مانند میوه ندارد ، اما از شکوفه های آووکادوی کالیفرنیا استخراج می شود. این یک عسل رنگ تیره با طعم غنی و کره ای است و هنگامی که با مواد دیگر مخلوط می شود یک سس یا چاشنی سالاد خوش طعم ایجاد می کند.

 

عسل راش وود

این عسل که به عسل عسلک معروف است ، از جزیره جنوبی نیوزیلند تهیه می شود. این ماده از شیره تولید شده توسط شته ها روی پوست درخت راشوود ساخته می شود و بعداً توسط زنبورها جمع آوری می شود. عسل Beechwood به دلیل خاصیت معطر به عنوان شربت مخصوص پنکیک و سالاد میوه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف منظم آن همچنین برای بهبود ایمنی بدن ، سیستم هضم بهتر شناخته شده است و به دلیل ارزش غذایی بالا اغلب به عنوان یک مکمل محبوب مورد استفاده قرار می گیرد.

 

عسل زغال اخته

عسل تمشک با تولید عطر و طعم دلپذیر در نیوانگلند و میشیگان ، از گلهای سفید بوته زغال اخته استخراج می شود. رنگ کهربا روشن ، عطر و طعم کاملاً گرد و رنگی از ملایم شدن از بلوبری. Blueberry Honey برای وعده های صبحانه شما مانند جو دوسر ، پنکیک و میله غلات یک ترکیب ایده آل است.

 

عسل Bluegum

این نوع عسل اکالیپتوس به طور عمده در استرالیای جنوبی و تاسمانی رشد می کند. بافت متراکم و رنگ کهربا آن را به عنوان یکی از برترین های نان تست و ویفر تبدیل کرده است. 8) طعم عسل Bluegum کاملاً به طعم آدامس حبابی با زیره و بافت کاملاً خنک و ته رنگ نعناع نزدیک است.

 

عسل گندم سیاه

عسل گندم سیاه که قوی ترین و تیره ترین انواع عسل است ، بیشتر در مینه سوتا ، اوهایو و پنسیلوانیا و همچنین در مناطق شرقی کانادا تولید می شود. عسل گندم سیاه به عنوان یک منبع غنی از آهن و سایر مواد مغذی ضروری ، از محبوب ترین و پرمصرف ترین انواع عسل است.

این ترکیبات حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به برخی از انواع سبک تر عسل در همان گروه است.

 

عسل شبدر

عسل شبدر یکی از محبوب ترین و محبوب ترین انواع عسل در جهان است. عمده آن در سراسر کانادا و نیوزیلند تولید می شود.

عسل شبدر به دلیل طعم شیرین و دلپذیر و گلی که دارد ، به عنوان یک کلاسیک شناخته می شود و این ماده را به عنوان عنصری مهم در انواع سس ها و سس سالاد تبدیل می کند.

 

عسل قاصدک

عسل قاصدک نوع نسبتاً قوی تری از عسل است که ترکیبی از ملایم ترش در آن است. این ماده به طور گسترده در جزیره جنوبی نیوزیلند تولید می شود و معمولاً دارای رنگ کهربا تیره است. عسل قاصدک دارای رایحه ای خاص از قاصدک است که به دلیل خواص درمانی در چین ، تبت و هند از گیاهان دارویی به حساب می آید.

 

عسل اکالیپتوس

اصل عسل اکالیپتوس که در اصل از استرالیا منشا گرفته است ، به طور گسترده ای در کالیفرنیا نیز استخراج می شود. اکالیپتوس که یک نوع عسل دارویی عالی است ، به طور سنتی توسط مردم در سراسر جهان برای محافظت در برابر سرما و سردرد استفاده می شود. عسل اکالیپتوس به دلیل در دسترس بودن زیاد ، از نظر طعم و مزه متفاوت است اما دارای عطر و طعم گیاهی مشخص و طعم کمی از منتول است.

 

شیرین عسل

عسل Fireweed از گیاهان بلندی است که در جنگل های آزاد شمال غربی آمریکا رشد کرده است. به رنگ روشن ، این روش خاص خود را دارد که در عین حال شیرین و پیچیده است. طعم صاف ، لطیف و کره ای آن باعث می شود گزینه مناسبی برای آشپزی عالی ، پخت و دود ماهی باشد.

 

هدر عسل

یکی از قوی ترین و تندترین طعم های موجود ، طعم و مزه Heather’s در مورد تقریباً تلخ بودن آن صحبت می کند و معمولاً به عنوان پودر مرغ ، مرغ ، گوشت بره ، غذاهای دریایی و غذاهای سرد گوشتی استفاده می شود.هدر هانی ضخیم و کهربا است و به عنوان منبع غنی پروتئین شناخته می شود.

 

عسل آهنی

یکی دیگر از انواع برتر گل اکالیپتوس (اوکالیپتوس کبرا) با طعمی پررنگ ، عسل آهنی پوست در طول سال در شرق استرالیا از شکوفه ها استخراج می شود. رنگ کهربا و بافت متراکم Ironbark Honey که یک کاتالیزور طعم دهنده مورد علاقه برای پخت و گوشت های کبابی است ، طعم منحطی را به اسموتی ها و همچنین سایر نوشیدنی ها و شیک های شیرین اضافه می کند.

 

عسل جاره

Jarrah نوعی عسل اکالیپتوس کهربا تیره است که دارای طعم و مزه کارامل است. عسل جاره با تحقیق علمی کشف شده است که جارا به دلیل درصد فعالیت بیشتر از اکثر انواع عسل موجود در بازار ، دارویی موثر برای زخم ها ، سوختگی ها و آلرژی های پوستی است.

 

عسل ماکادمیا

عسل ماكادامیا برای اولین بار از استرالیا از شهد گل درخت آجیل ماكادامیا تهیه شد. رنگ آن عمیق و با رایحه ای پیچیده است و دارای طعم و مزه مغزهای ظریف است. عسل Macadamia با سالادها ، بستنی ، نان تست و حتی به عنوان مارینای بال مرغ کبابی کار می کند.

 

عسل ترشو

عسل Sourwood Honey از انواع عسلهای رنگ روشن و ظریف عسلی با نوع طعم کاراملی است. در حالی که بسیاری طعم آن را ترش می دانند ، پیروان هاردکور آن را مانند هر نوع عسل موجود شیرین و مغزدار می دانند.

 

عسل مریم گلی

عسل مریم گلی با رنگ روشن و سنگین بیشتر در کالیفرنیا تولید می شود. عسل مریم گلی دارای خاصیتی برای دانه بندی بسیار آهسته است و معمولاً برای مخلوط شدن با عسل های دیگر برای کند کردن روند دانه بندی استفاده می شود.

 

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کافه کسب‌وکار در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *