آینده ارزهای دیجیتال (بیت کوین، اتریوم و …) چیست؟


قبل از این که بدانیم آینده ارزهای دیجیتال چه می شود لازم است تا آشنایی اولیه ایی با ارزهای دیجیتال پیدا کنیم و پس از آن ببینیم چه تحولاتی ممکن است برای این دسته از ابزارهای مالی و پولی اتفاق بیوفتد.

ارزهای دیجیتال کدامند؟

رمزارز یک ارز دیجیتالی است که با استفاده از تکنیک‌های رمزگذاری پیشرفته معروف به رمزنگاری ایجاد و مدیریت می‌شود. ارز دیجیتال با ایجاد بیت کوین در سال 2009 از یک مفهوم دانشگاهی بدل یک واقعیت (مجازی) شد. بیت کوین در سال های بعد طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و قیمت آن فراز و فرود زیادی را پشت سر گذاشت. امروز که در حال مطالعه این مطلب هستید قیمت کوین در آستانه رسیدن به 20 هزار دلار است. اگر علاقه مند به آموزش بیت کوین هستید کلیک کنید.

بنابراین آیا این ارزهای دیجیتال سرانجام جایگزین ارزهای متعارف می‌شوند؟ آیا روزی به اندازه دلار و یورو در همه جا حاضر خواهند بود؟ بسیاری معتقدند پاسخ به مسیری است که بیت کوین پشت سر می‌گذارد.

وضعیت کنونی ارزهای دیجیتالی

برخی از محدودیت‌هایی که ارزهای دیجیتال در حال حاضر با آن روبرو هستند – مانند این واقعیت که ثروت دیجیتالی شخص ممکن در اثر خرابی رایانه پاک شود یا ممکن است یک کیف پول توسط یک هکر مورد هجوم قرار گیرد – ممکن است به مرور با پیشرفت‌های فنی برطرف شود. اما یک پارادوکس پیچیده پابرجا می‌ماند. اینکه هر چقدر محبوب‌تر می‌شوند و بیشتر مورد پذیرش جامعه قرار می‌گیرند؛ بیشتر توسط نهادهای دولتی مورد نظارت و قانون‌گذاری واقع می‌شوند و این در تضاد با ذات و ماهیت غیرمتمرکز آن‌ها است.

در حالی که تعداد مشتریانی که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند به طور پیوسته افزایش یافته است، اما آن‌ها هنوز هم در اقلیت هستند. برای اینکه ارزهای دیجیتال بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، ابتدا باید مقبولیت گسترده‌ای بین مصرف کنندگان پیدا کنند. امری که پیچیدگی نسبی این حوزه باعث می‌شود بسیاری منصرف شوند، مگر اینکه علاقه‌مند یا مسلط به فناوری باشند.

 

آینده ارزهای دیجیتال

برخی از تحلیلگران اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند که با ورود پول نهادی به بازار، تغییر بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌شود. علاوه بر این ، این احتمال وجود دارد که رمزنگاری به بازر بورس آمریکا راه یابد که این باعث افزایش اعتبار بلاک چین و استفاده از آن به عنوان جایگزین معمولی می شود. ارزها .4 برخی پیش بینی می کنند که همه آنچه که رمزنگاری نیاز دارد یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) است. یک ETF قطعاً سرمایه گذاری در بیت کوین را برای مردم آسان می کند، اما هنوز هم تقاضا برای سرمایه گذاری وجود دارد رمزنگاری ، که ممکن است به طور خودکار با یک صندوق تولید نمی شود.

آینده را امن تجربه کنید

خرید و فروش ارز‌های دیجیتال، از آن دسته کارهایی هست که چالش‌های امنیتی فراوانی را به همراه دارد. از آن‌جایی که این حوزه از عمر زیادی برخوردار نیست و به نسبت سایر هم حوزه‌ای‌ های خود، صنفی جوان محسوب می‌شود، تعداد بسیاری از افراد و علاقه‌مندان به این حوزه، از اطلاعات کافی برخوردار نیستند و این عدم اطلاعات، می‌تواند موجب به باد رفتن دارایی‌شان شود.

وب‌سایت ارزوال، یک پلتفرم معامله آنلاین ارزهای دیجیتال است که از به‌روزترین و حرفه‌ای‌ترین فناوری‌های دیجیتال برخوردار می‌باشد و می‌تواند بستری امن، ساده و سریع، برای خرید و فروش انواع رمز ارزها در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کافه کسب‌وکار در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

2 دیدگاه

  • سلام. آموزش ارزهای دیجیتال و رمز ارزها بیشتر بگذارید.
    بنده وارد ارزوال شدم و ثبت نام کردم. بیت کوین خریدم. تحلیل آیندش چیه؟
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *